Szeretnéd elérni az álomalakot? Gyors, fájdalommentes alakformálás Győrben! 📍 Lotus Body, Babits Mihály utca 38/C. ☎️ +36 70 944 4488

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) 

Hatályos: 2025. január 29. 

Szolgáltató/Üzemeltető: Lotus Body Korlátolt Felelősségű Társaság 
Rövid név: Lotus Body Kft. 
Székhely: 9028 Győr, Rozgonyi utca 3. 
Telephely (szolgáltatás helye): 9024 Győr, Babits Mihály utca 38. C. ép. 
Cégjegyzékszám: 08-09-037236 (Győri Törvényszék Cégbírósága) 
Adószám: 32684447-2-08 | Közösségi adószám: HU32684447 

E-mail: lotusbodykft@gmail.com 
Weboldal: https://lotusbody.hu 
Telefon: +36 70 944 4488 

1. Fogalmak 
1.1. Szolgáltató/Üzemeltető: a Lotus Body Kft. 
1.2. Vendég/Ügyfél: a szolgáltatásokat igénybe vevő természetes vagy jogi személy. 
1.3. Szolgáltatások: non-invazív testkezelések, alakformáló és bőrminőséget javító kezelések, gépi nyirokstimuláció, izomtónus-fokozó eljárások, valamint állapotfelmérés (nem orvosi diagnózis!). 
1.4. Időpontfoglalás: a Szolgáltató felé tett, visszaigazolt foglalási nyilatkozat. 

2. Szolgáltatások köre és jogi jelleg 
2.1. A Szolgáltató wellness/életmód és esztétikai célú testkezeléseket és állapotfelmérést nyújt. A szolgáltatások nem minősülnek egészségügyi szolgáltatásnak, és nem orvosi eszközzel történnek. 
2.2. A Szolgáltató nem vállal gyógyulási ígéretet, diagnózist nem állít fel, orvosi kezelést nem helyettesít. 
2.3. A szolgáltatások hatása egyéni adottságoktól (életkor, állapot, életmód, együttműködés) függően eltérhet; eredménygarancia nem vállalható. 

3. Időpontfoglalás, késés, lemondás 
3.1. Időpontot kizárólag a Szolgáltató által közzétett csatornákon (telefon, személyesen) lehet foglalni. A foglalás a Szolgáltató visszaigazolásával jön létre. 
3.2. A Szolgáltató a foglalás visszaigazolását követően – a kezelések sajátosságaira tekintettel – előleget vagy teljes előrefizetést kérhet; ennek hiányában a szolgáltatást megtagadhatja. 
3.3. Lemondás: a foglalt időpont kezdete előtt legalább 24 órával díjmentes. 24 órán belüli lemondás, illetve meg nem jelenés esetén a teljes díj esedékes, az előleg/előrefizetés nem jár vissza. 
3.4. Késés: 10 percnél hosszabb késés esetén a kezelés ideje lerövidülhet vagy a szolgáltatás megtagadható; ez utóbbi esetben is a teljes díj fizetendő. 

4. Árak, fizetési feltételek, akciók 
4.1. A mindenkori díjszabás a telephelyen feltüntetett árlista szerint érvényes. A Szolgáltató az árakat és akciókat előzetes bejelentés nélkül módosíthatja; a már visszaigazolt foglalás díja nem emelhető. 
4.2. Fizetés módja: készpénz, bankkártya vagy előre utalás (a Szolgáltató által elfogadott módok szerint). 
4.3. Akciók és kedvezmények nem összevonhatók, és a megjelölt időtartamon belül érvényesek. 
4.4. Számlát a Szolgáltató a hatályos jogszabályok szerint állít ki. 

5. Bérletek és ajándékutalványok 
5.1. A bérletek/utalványok névre szólók, készpénzre nem válthatók vissza, részben/egészben nem visszatéríthetők. 
5.2. Érvényesség: vásárlástól számított 6 hónap. 
5.3. 6 hónap elteltével az utalvány/bérlet kizárólag az aktuális ár és a megfizetett ellenérték közötti értékkülönbözet megfizetésével használható fel, legfeljebb 12 hónapig a vásárlástól számítva. 12 hónap után az utalvány/bérlet érvényét veszti. 
5.4. Elvesztett/ellopott utalvány/bérlet nem pótolható. 

6. Egészségügyi nyilatkozat, ellenjavallatok 
6.1. A Vendég köteles valósághű egészségügyi nyilatkozatot tenni és az egészségi állapotában bekövetkező változásokat haladéktalanul jelezni. 
6.2. Általános ellenjavallatok (nem teljes körű felsorolás): pacemaker és beültetett elektromos eszköz, súlyos szív- és érrendszeri betegségek, aktív daganatos betegség, trombózis, súlyos/kezeletlen magas vérnyomás, epilepszia, fertőző bőrbetegségek/nyílt sebek, lázas állapot, friss műtét/trauma, várandósság és szoptatás (egyes kezeléseknél), fémimplantátumok bizonyos kezeléseknél, stb. 
6.3. A Szolgáltató a kezelés megkezdését megtagadhatja, ha ellenjavallat áll fenn, a nyilatkozat hiányos, vagy a Vendég állapota azt indokolja. 
6.4. A Vendég tudomásul veszi, hogy az együttműködés (pl. folyadékbevitel, életmódajánlások) a hatások lényeges feltétele. 

7. Házirend és magatartási szabályok 
7.1. A telephelyen kulturált magatartás, higiénés szabályok betartása kötelező. Alkoholos vagy bódult állapotban szolgáltatás nem vehető igénybe. 
7.2. A Szolgáltató jogosult a szolgáltatás azonnali megszakítására és a Vendég eltávolítására zaklató, sértő, agresszív vagy szabályszegő magatartás esetén; a szolgáltatás díja ilyenkor is esedékes. 
7.3. Értéktárgyakért a Szolgáltató felelősséget nem vállal. 

8. Felelősségkorlátozás 
8.1. A Szolgáltató gondosan, a szakmai szabályok szerint jár el, azonban a szolgáltatások eredményéért egyéni eltérések miatt felelősséget nem vállal. 
8.2. A Vendég által okozott kárért (berendezésben, ingatlanban) a Vendég felel. 
8.3. Előre nem látható, elháríthatatlan vis maior eseményekből eredő késedelemért/szolgáltatás-elmaradásért a Szolgáltató felelőssége kizárt; a már megfizetett díj időarányos jóváírásáról ésszerű határidőn belül rendelkezik. 

9. Panaszkezelés és jogérvényesítés 
9.1. Panasz bejelenthető: lotusbodykft@gmail.com e-mailen vagy a telephelyen elhelyezett vásárlókönyvben. 
9.2. A Szolgáltató a panaszt 30 napon belül kivizsgálja és írásban válaszol. 
9.3. Fogyasztói jogvita esetén a Vendég a Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testülethez fordulhat ( ​www.bekeltetesgyor.hu ) . 
9.4. Bírósági jogvitára – értékhatártól függően – a Győri Járásbíróság/Győri Törvényszék illetékes. 

10. Adatkezelés (GDPR rövid tájékoztatás) 
10.1. Az adatkezelés célja: időpontkezelés, szerződés teljesítése, számlázás, panaszkezelés, valamint – külön hozzájárulás esetén – marketingkapcsolat-tartás. 
10.2. Jogi alapok: GDPR 6. cikk (1) bekezdés b), c), f) pont; egészségügyi jellegű különleges adatok esetén kizárólag kifejezett hozzájárulás (GDPR 9. cikk (2) a)). 
10.3. Adatmegőrzés: számviteli adatok a számviteli törvény szerint; szerződéses adatok a polgári jogi igények elévüléséig; hozzájáruláson alapuló adatok a hozzájárulás visszavonásáig. 
10.4. Az érintetti jogok: hozzáférés, helyesbítés, törlés, korlátozás, tiltakozás, hordozhatóság, panasz benyújtása a NAIH-hoz. 
10.5. Részletes szabályokat a Szolgáltató Adatkezelési tájékoztatója tartalmazza ( weboldalon az adatkezelési tájékoztató fülön ). 

11. Kiskorúak 
11.1. Szolgáltatást 18 év alatt csak törvényes képviselő írásbeli hozzájárulásával lehet igénybe venni; egyes kezelések kiskorúak számára nem elérhetők. 

12. Szerzői jog, tartalmak 
12.1. A weboldalon és a kommunikációs anyagokban megjelenő képek, szövegek, logók szerzői jogi védelem alatt állnak; bármilyen felhasználás előzetes írásbeli engedélyhez kötött. 

13. ÁSZF módosítása 

13.1. A Szolgáltató az ÁSZF-et bármikor módosíthatja. A módosítás a közzétételt követően lép hatályba; a már visszaigazolt foglalásokat a módosítás nem érinti. 
13.2. A Vendég az ÁSZF-et a telephelyen és a weboldalon megismerheti; a szolgáltatás igénybevételével az ÁSZF rendelkezéseit elfogadja. 
Melléklet – Tájékoztató a testkezelésekről (összefoglaló).
A szolgáltatások nem orvosi eljárások, hanem wellness/esztétikai célú kezelések. 
Ellenjavallatok esetén a kezelés nem végezhető; kétség esetén kérje kezelőorvosa véleményét. Együttműködés (megfelelő hidratáltság, életmód-ajánlások betartása) szükséges az optimális eredményekhez. A kezelések egyéni eredményt adnak; a Szolgáltató eredménygaranciát nem vállal.